Oświadczenie portalu dotyczące wyborów

data: 14 listopada, 2014

Portal internetowy Glinojeck.info oświadcza, że wszystkie osoby kandydujące w wyborach samorządowych miały możliwość zaprezentowania swojej kandydatury oraz swoich programów wyborczych na stronie internetowej.

Wszystkie komentarze dotyczące wyborów, które zostaną napisane po godzinie 24:00 dzisiejszej nocy piątek/sobota, zostaną opublikowane dopiero po zakończeniu ciszy wyborczej tj. po zakończeniu głosowania o godz. 21:00. Dla przypomnienia portal Glinojeck.info nie odpowiada za treści zamieszczonych komentarzy.

Kandydującym życzymy powodzenia natomiast głosującym jak najwyższej frekwencji!

17 Comments

  1. niesporaczek

    19 listopada 2014 at 20:13

    Trzeba mieć tupet żeby opublikować takie oświadczenie – żadne materiały wyborcze kandydatów nie zostały opublikowane mimo, że zostały przesłane na początku listopada, to jest niezależny, bezstronny portal? Komu ta propaganda służy?

    • Redakcja

      19 listopada 2014 at 21:14

      Żaden komitet nie kontaktował się oficjalnie z portalem, ani nie uzgodnił warunków zamieszczenia materiałów na stronie.

      • niesporaczek

        19 listopada 2014 at 21:43

        najważniejsze, że skontaktował się burmistrz i zamówił wywiad – brawo, tak tez można!

        • Redakcja

          19 listopada 2014 at 22:19

          Myślę, że informacje dotyczące podsumowania działalności SAMORZĄDU (wszystkich radnych, którzy do tej pory zasiadali w radzie gminy) powinny pojawić się rok czy dwa lata temu. Zapewne to i tak zbyt krótki okres od wyborów według Pana? Pani?… No własnie – najlepiej komentować anonimowo. Nawiązując do wcześniejszej Pana/Pani wypowiedzi wnioskuję, że jest Pan/Pani związany/ana z którymś z komitetów wyborczych. I tutaj zacytuję „Trzeba mieć tupet” żeby przy kandydowaniu na burmistrza, wykazać się takim nieprofesjonalizmem w relacjach z mediami i jeszcze mieć o to pretensję. Gdybym podrzucił Panu/Pani pod drzwi baner reklamujący portal umieściłby/aby Pan/Pani go na swoim ogrodzeniu czy zignorował/a sprawę czy odesłał/a baner lub zażądał/a odebrania go? Nie będę uczył kultury ludzi, którzy mają ambicje reprezentować społeczeństwo.

          • niesporaczek

            19 listopada 2014 at 23:24

            Nikt nie ma pretensji,trzeba czytać ze zrozumieniem, możecie zamieszczać co chcecie, jeśli jest to prywatny portal to bardzo przepraszam, wygląda to na dorabianie ideologi do zaistniałej sytuacji. W tym, co robicie sami zachowujcie profesjonalizm z jakim się obnosicie, nikt nie podrzucał wam anonimowo banerów, czy tym podobnych rzeczy, sami prosiliście o informacje, wypadało je w takim przypadku po prostu zamieścić – w innym przypadku jaki miało to cel? Takie oświadczenie po prostu robi ludziom wodę z mózgu.
            Pozdrawiam całą redakcję

          • Stonoga

            20 listopada 2014 at 21:01

            Szanowna Redakcjo, nigdzie nie widzę danych personalnych osób odpowiedzialnych za Glinojeck Info, więc uwaga o anonimowym zamieszczaniu komentarzy jest co najmniej śmieszna.
            Nie, nie jestem w układzie z żadnym z Komitetów Wyborczych. Nie jestem też w żadnych lokalnych relacjach polityczno gospodarczych, natomiast posiadam zdolność samodzielnego myślenia.
            Pozdrawiam.

          • Hermes

            23 listopada 2014 at 20:47

            czytam i piję (herbatę) i się, co za bzdury ludzie piszecie ?
            Anonimowa REDAKCJA pisze o tym że najlepiej komentować anonimowo.
            O prawie prasowym słyszeliście ???? a może chcecie usłyszeć ? Jesteście zarejestrowani? jako czasopismo ???? Kto jest redaktorem naczelnym ?
            Mieszacie ludziom w głowach , bo myślą że jesteście gazetą i nie wyprowadzajcie ich z błędu 😀 swoją drogą może trzeba zgłosić sprawę bo brak rejestracji to chyba wykroczenie ? czy może przestępstwo ????
            Proszę teraz zawnioskować , z kim jestem związany ?
            Gdybym to ja dostał baner powiesiłbym go sobie w swoim oknie w UG ha ha ha !!!

            P.S. oddam żonę, żeby nie być już związanym ha ha ha

          • WuEmTe

            23 listopada 2014 at 21:11

            Hermesie, bo każdy kto interesuje się życiem naszej małej Ojczyzny, chodzi na uroczystości, różne obchody, ten wie kto prowadzi ten portal. Przykro mi trochę, że są ludzie, którzy siedzą na tyłkach przed TV i nie interesuje ich nic co się tutaj dzieje. I nie rozumiem, w jakim celu i gdzie ma być zarejestrowane Glinojeck.info? Nawet gdyby się zapisało do KW PSL, to co Tobie do tego Hermesie?

        • żuk gnojarz

          20 listopada 2014 at 18:22

          Słuszna uwaga, zgadzam się w 100%.

          • Stonoga

            20 listopada 2014 at 20:58

            Niesporaczku, podpisuję się rękami i nogami.

          • Hermes

            23 listopada 2014 at 21:51

            w zasadzie to nic mi do tego , niedługo na stałe będę w gminie więc nie mam pojęcie kim jesteście a reszta to :
            INFORMACJE DOTYCZĄCA REJESTRU CZASOPISMA/DZIENNIKA
            PODSTAWA PRAWNA:
             Ustawa z dn. 26 stycznia 1984 r. Prawo Prasowe (Dz. U. Nr 5 poz.24 z 1984 r. ze zm.)
             Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 lipca 1990 r. w sprawie rejestru dzienników i czasopism (Dz. U. z dnia 18 lipca 1990 r. ze zm.)
            Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy wydawanie dziennika lub czasopisma wymaga rejestracji w Sądzie Okręgowym właściwym miejscowo dla siedziby wydawcy.

      • Hermes

        23 listopada 2014 at 20:39

        Żaden komitet oprócz jednego ha ha ha , Pana Burmistrza 😀
        Jak to jest możliwe że nie odpowiadacie za treść komentarzy ? a kto za nie odpowiada ????? ja sam ??? czy jak ? raz jesteście PORTAL raz Redakcja ? o co chodzi jaka Redakcja ?

  2. Kaszkan

    20 listopada 2014 at 08:18

    Myslę ,że chcieli zarobić na wyborach kasę bo tak działa biznes a Ty otym nic nie piszesz.

    • WuEmTe

      20 listopada 2014 at 19:12

      Każdy trzepie kasę na czym może. Poza tym serwer, prąd i używany czas to nic nie kosztują? Czyli lepiej, jakby Glinojeck.info nie istniało tak? Bo napisze lepiej o miejscowym Gimnazjum lepiej niż o Liceum i już będą fochy na lewo i prawo? Jak się nie podoba to nie wchodzimy na Glinojeck.info i tyle. Może sami zróbcie portal internetowy, bądźcie obecni na większości wydarzeń w Glinojecku i harujcie DLA INNYCH LUDZI nic na tym nie zyskując.

      • Hermes

        23 listopada 2014 at 20:52

        WUEMTE ! święta racja. Dobrze, że istnieje ale może by wypadało napisać, że to nie jest żadna GAZETA (ludzie tak uważają), podpisywanie się redakcja tylko pomaga kłamstwu może trzeba napisać komu glinojeck.info sprzyja ??? to widać ! i czuć ! nie ma mowy o bezstronności, to są prywatne opinie „redakcji”, chcesz być dziennikarzem ?
        Nie czujesz się z tym źle że wprowadzasz w błąd ludzi Ciebie otaczających ???

        • WuEmTe

          23 listopada 2014 at 21:05

          No okej Hermes, przystopuj trochę ze znakami zapytania(3 to chyba za dużo, wystarczy 1). Ten portal internetowy można uważać za gazetę internetową. I kto zabrania osobom prywatnym bycia stronniczymi? To jest ich portal i mogą robić co chcą, więc nie rozumiem Twojego oburzenia.

          • Hermes

            23 listopada 2014 at 21:52

            ok jeden stanowczo wystarczy. Jeżeli można uznać to ja chcę rejestracji:
            INFORMACJE DOTYCZĄCA REJESTRU CZASOPISMA/DZIENNIKA
            PODSTAWA PRAWNA:
             Ustawa z dn. 26 stycznia 1984 r. Prawo Prasowe (Dz. U. Nr 5 poz.24 z 1984 r. ze zm.)
             Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 lipca 1990 r. w sprawie rejestru dzienników i czasopism (Dz. U. z dnia 18 lipca 1990 r. ze zm.)
            Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy wydawanie dziennika lub czasopisma wymaga rejestracji w Sądzie Okręgowym właściwym miejscowo dla siedziby wydawcy.
            i piszcie sobie jak chcecie !!!!
            Pozdro